Wednesday

kembali !

assalamualaikum semua! 
heyy all ! i'm back :)  (mcm da org kesah sgt kau xda.haha)
sebulan lebih aku tak update blog weyh! means aku tak bukak langsung tauuu. 
wahh.. lama gilaa. aku da tatau apa yg jadi dah lam blog nih. sian noh aku :(


sebab dan musabab aku xupdate blog and jarang online ::
 - lappy ngn beruband kak aku guna! dy duk uitm  . -
- now aku keja kilang , so jumaat ja cuti -
- bosan nk online slalu sbb dah rasa xbest lah -




DXN PHARMACEUTICAL SDN. BHD !
sapa tatau kilang tu?mai sini aku nk cerita mai. haha .
sapa yg rajin duk p bukit wang jgn nak muhung kata ampa tatau nah. haha.
kilang tuh merupakan kilang yg menghasilkan produk2 kesihatan , kecantikan dan apa lagi tah. hihi. 
kebanyakan produk2 tersebut di eksport ke luar negara. 
rakyat malaysia kurang menggunakan produk tersebut kerana mereka tidak mengetahui khasiat2 yg penting utk tubuh badan mereka. *cewah!haahaa








aku secara rasminya telah menjadi operator kilang tersebut! haha. 
syok ka keja kilang?dapat title minah kilang lak tu. 
whatever , xkesah pun aku. haha. yg penting xdala nk keja supermarket ka apa2 ka.
tamau la aku mengadap bermacam ragam manusia setiap hari. 
ramai membe2 skola paya keja kt aneka hampa tau dak!haha. mcm apa g. kih3.


keja kilang tu best woo . . juz buat keja rutin saja.hehe.
yelaa . nama pun kilang kn. of  course  ada pengkhususan. HAHA.




dah pegi tempat baru mesti da jumpa org baru kn. ramai la muka2 baru yg aku kenal.
mostly diorang lebih kenal  aku . tapi aku xkenal pun diorang. ngeh3.
yelaa , my mom kn keja kt situ. so aku juz senyum jela bila diorang tegur2 aku :))


err.. thats all for this post . *aku da tatau nk cerita sal apa .huhu.

No comments:

Post a Comment