Tuesday

NUR DAMIA ADRIANA !

comel kan nama tersebut? hahak:P *ayat poyo .
wtv , yang sure this little princess was so cute ! she's fotogenik u know ! haha .
sanagt pandai bergaya depan camera. tambah2 mama dy suka sgt amik pic dy. mama dy sape? sape eh?
eh2, nope me ok. haha. her mom's name MAHFUZAH :))
my cazen , so nyh anak menakan aku lahh. hihi. anak menakan yg sulung. best kn budak kecik nyh ..
kehadiranna dinanti nanti kan oleh semua :)) all of us love her very very much <3



suka sangat sangat maen ngn baby kecik :)
hihi. nama pun baby mesti lah kecik.lol. haha
skang lam family aku ada dua baby :))  *family besar*
yang sorang lagi anak mak long aku . nama dy NURUL A'AINA SYAFIQAH .
baby  yg nama AINA tuh aku yg ngasuh. hihi. baby MIA duk ngn mama dy lahh kt kg :)) 


myb dalam tahun nih jugak I akan dapat one more baby. hihi. 
maklang aku ngandung yer, due date dy dah lepas 4 hari. skang maseh dalam ward di KELANTAN . jauh nuu. kasihan dy =.=

No comments:

Post a Comment