Tuesday

kerja saya jalan jalan .

helo peeps ;))  haha, tajuk apa tu? ada paham tak?kih3
sekarang saya lepas SPM saya keja jalan jalan. haha
setiap hari saya jalan2. pegi mana?merata .haha
ahah,sal jalan jalan nyh. ada cita tau tak.hehe. my lebly teacher,cikgu naim tuhh.
ada ka patot dy jumpa ngn ummu kt big ten *ummu keja kt big tenn.hee* 
pastu dy kata kt ummu :: "rajen noh ang qeja kt sini.haha.nu kwn ang yg dua org nu ang xajak qeja sama ka? tgk depa dua qeja duk ukuq jalan ja tak abeh2.ingatkn depa berenti dah.haha"
keh3, ingat lagi noh cikgu kt kami.haha. bila lahh kami terserempak ngn dy. aku pun tak perasan.haha.

okay..story arinyh. hehe. aku kelua ngn my lebly la.haha *pasepa lebiu jd lebly eh?haha.lantak p .
kami p ronda ronda .thee :DD
g makan .. then terserempak ngun enot *my lebly jugak.hehe.
dah terserempak tuh ajak g makan skali ur.hehe. 
lepas makan makan, sembang sembang. .gelak gelak semua then balikk . hehe :))
otw nk balik tuh EZIAN ajak p nek atas bukit wang. hee :D
aku on saja. kih3. so nek la. bkn p mandi pun, p amek pic saja. haha
turun lam air, sinting seluaq then peacceee :)))
haha. pose lahh byk2. haha.

tapi kt aku ada pic aku sesorang jep. kt dy ada lahh pic sesama. xpa nanti la buh len.hee :D
syok oo men air kt situ. sejukk, nyaman jep. :)
see da model yg tak berapa cun nyh.. haha


nk tunjuk kata ada air bwh tu .hee :))

bluurbb, ada ikan tauu kt sini.hehe :D

bkt wang ialah kwsn air and hutan simpanan :))

wittt3, haha .

thats all for todayy. esok xtau lahh nk p mana pulak.hee :))
babaii semuaaa .. .

No comments:

Post a Comment