Thursday

SEJARAH !

tadi exam sejarah . . start 8.00pagi smpai 9.00 pagi paper 1 ..
then 10 pagi paper 2. bukak2 ketas soalan terus rasa mcm nk menjerit .
huwaaaaaa!!**histeria terus..kah3.
awat SENANG sgt? suma yg nek tu suma aku BACA. haha
harem xnek pon yg aku baca. .giles betul. haha. 
omg, moga2 apa yg aku jawab tadi dapat keputusan yg baik ... huhuu.
seriously xdak da kut SATRIA NEO.
huhuhu :(
abah berani janji ngun aku kemarin. law dapat cemerlang suma abah nk bagi keta tu.
juz tunggu dapat lesen ja kn, dah terel dah bawak keta. . tapi ingat la LULUS DGN CEMERLANG.
tak leh ada C .. D or E lagi lah tak boleh.
hmm.. aku dah la lemah add math and akaun  ,
hmm.. reda jela + tawakkal :))



pssttt*dalam musim exam nyh maseh sempat lagi syiok kt sesorang tu.ahaks!>.<
btw..xdala suka sgt2. juz pengubat hati yg sepi jep.kih3.

No comments:

Post a Comment