Tuesday

m.e.l.u.a.t. teramat sgt!


bodo btoi la. ..ak MELUAT sesangat sgt. mcm apa lg. suka sangat nk cari salah aku. suma ak da buat elok ja, diri ang sniri pun tak tera mna nk suruh aku.. nk jaga ak. blahh arr!! ak dah banyak sabar ngn perangai ang. sampai bila aku nk sabar pun aku tatau.. adoi..
ya allah. . kuat kn lah hati hamba mu ini untuk lebih tabah dan sbar dgn kerenah hamba mu yg seorg itu. .
apa aku buat semua salah,depa yg len semua betul. halarh..depa BAEK, pandai jga ati ang.
hah,larat nk jga ati ang sedia. aku bkn jenih hipokrit k. apa aku asa nk buat aku buat. lantak ar nk kata pa pun. janji ak suka.. aku pkir benda tu elok dan baek.  yela,. aku nyh GEDIK , GALAK, BODO , semua la yg buruk2 ada kat aku. punya pasai ar aku peduli apa .
yg aku taw apa yg aku buat aku ley kontrol. aku taw la nk jga diri aku. tak payah laa nk konon2 amek taw sal ak. nk kontrol aku. WTF laa!!. ingat aku suka kut.



neahh. bila aku geram muka cm taik g. wt xamek, suma yg duk dkt ngn aku kna pangkah ikut dan ja. padan.
aku mkn byk gila kut td. ghagha. puas ati la..huhu. tp bila aku msh pkir aku tetap sket ati!.
aduyaii..bila laa nk lega semua nyh . .  :(

No comments:

Post a Comment